查看更多

阿博辞德

i'm so blue - clairo/P.H.F.

声画危机:

芥小末:

这首歌真的是又丧又可爱啊!听一遍就爱上了!顺便推荐一下这个叫clairo的歌手,之前分享过一首她的bubble gum也非常好听,有很强烈的少女感,而她本人呢也是个无敌可爱的美少女,如果谈到“丧甜”风格的音乐,那我第一个就会想到她了。

歌词:
I am really missing you,
我真的好想你,

It’s impossible for me to see you with her,
拜托别让我看见你和她在一起,

I could do things,
我可以做一切,

I could say to get you back,
让我说些什么挽回你,

It wouldn’t work anyway,
可这一切都是徒劳,

What is love all about,
爱是什么?

What is it all about,
我好迷惑,

What am i missing anymore,
我怀恋的是什么?

What am i missing about you dreaming of you,
我怀恋你的什么?

Dreaming of you,
梦见了你,

Dreaming of you,
渴望着你,

I am so blue,
我好难过,

I am so blue,
真的好难过。

评论
热度(15)
©阿博辞德 | Powered by LOFTER